Aparat-De 18 ani vă stăm la dispoziție

De 18 ani vă stăm la dispoziție

Ai nevoie de ambulanță în Timișoara? La Neuromed, vă stau la dispoziție NON STOP 15 ambulanțe și o echipă de specialiști, 4 medici urgentiști, 5 asistenți medicali și 20 de ambulanțieri paramedici.

Află mai multe

Prezentare

În anul 2003 am înființat un serviciu privat de ambulanță în Timișoara, fiind acreditați atât de Direcția de Sănătate Publică Timiș, cât și de Casa Națională de Asigurări de Sănătate. Pentru că Neuromed pune foarte mare accent pe calitatea serviciilor oferite, am reușit să ne facem o reputație excelentă în ceea ce privește profesionalismul, punctualitatea și politețea echipajelor noastre. Suntem în permanență deschiși la problemele ridicate de partenerii noștri și ne implicăm în mod responsabil în rezolvarea lor. În acest sens, suntem certificați ISO 9001/2015 de către UKAS – Marea Britanie, prin firma Moody International, certificare primită încă din anul 2003, conform standardelor în vigoare la timpul respectiv.

În fiecare an raspundem la peste 20.000 de solicitări de transport medical asistat (ambulanță) al pacienților internați în spitalele din Timișoara, aflate în relații de colaborare cu noi, către alte spitale, clinici private sau domiciliu, atât în județ cât și în țară.

Din 2006 până în prezent, acoperim 7 spitale de urgență din regiune pentru asistența medicală de urgență și transport medical asistat cu ambulanțe proprii. De asemenea, am asigurat servicii de urgență la competiții sportive, raliuri, manifestații, concerte și alte evenimente.

În perioada 2008-2009 – am contractat cu Build Corp servicii de urgență 24/7 pentru 300 de cetățeni chinezi care au participat la extinderea complexului comercial Iulius Mall Timisoara. Timpul mediu de intervenție a fost de 7 minute.

Din 2011 asigurăm asistență medicală de urgență și serviciu de ambulanță în Timisoara, 24/7 pentru cei 5700 de angajați și 3500 de copii minori ai acestora de la firma Takata-Petri România, Arad, atât la fabrică, cât și la domiciliul acestora.

Din 2012 asigurăm asistență medicală de urgență și serviciu de ambulanță în Timișoara, 24/7 pentru toți angajații firmei Continental din Timisoara, atât la fabrica cât și la domiciliul acestora.

Aria noastră de expertiză include și transporturile medicale în străinătate: Ungaria, Austria, Germania, Franța, Elveția, Serbia și Turcia fiind țările în care am făcut transport de urgență asistat.

24 ore - 7 zile/săptămână

Consultații medicale de urgență la domiciliu

Transport medical asistat în țară și străinătate

Servicii oferite

  • Consultații medicale de urgență la domiciliu
  • Transport sanitar cu ambulanța la externare, pentru pacienții netransportabili
  • Asistență medicală de urgență prespitalicească
  • Transport medical asistat/neasistat în țară sau străinătate
  • Competiții și/sau manifestări sportive
  • Întruniri diverse
  • Manifestări politice, artistice, filmări
  • Hoteluri, târguri și expoziții
  • Baze sportive și de agrement
  • Cu caracter permanent sau la cerere
  • Transport programat la și de la spital în Timisoara sau în alte localități din țară
  • Transport medical la aeroport
  • Transport medical asistat în țară și în străinătate
  • Transport de urgență cu ambulanța la spital, cu asigurarea măsurilor de prim-ajutor și susținerea funcțiilor vitale, atunci când este necesar
  • Supraveghere și asistență medicală pentru pacienții transportați în străinătate (cu medic însoțitor)

15

Ambulanțe

4

Medici

5

Asistenți

20

Ambulanțieri

Personal și dotări tehnice

La ora actuală avem în  dotare 15 ambulante, două ambulanțe tip C (pentru urgență 0 – echipaj format din medic, asistent, paramedic și ambulanțier), cinci ambulante tip B (pentru urgență cu echipaj format din medic și ambulanțier sau asistent și ambulanțier), o ambulanță tip A (pentru transport) și două ambulanțe pentru consultații la domiciliu. Echipajele de pe ambulanțe totalizează 4 medici urgentiști, 5 asistenți, 20 ambulanțieri angajați cu carte de muncă. Tot personalul nostru este în continuă pregătire profesională.

Dotarea ambulanțelor este în conformitate cu legislația în vigoare, în funcție de fiecare tip de ambulanță. Starea tehnică a mașinilor este impecabilă, iar aparatura folosită este de ultimă generație.

Dispunem de un dispecerat pentru preluarea și înregistrarea rapidă a solicitărilor, care funcționează timp de 24h/zi, 7 zile pe săptămână. Dispecerii care răspund la apeluri sunt medici și pot face un triaj, putând decide asupra priorităților medicale.

Aparat-Personal și dotări tehnice

Ce aducem nou

Serviciul de Ambulanță a devenit astazi o parte importanăt a activității noastre. Prin promptitudinea și amabilitatea personalului, dar și prin serviciile medicale de calitate pe care le oferim mereu, am reușit să ne facem remarcați. Dispunem de ambulanțe noi, dotate cu ultima generație de aparatură, capabile să intervină în aproape orice situație. Oferim diverse servicii, atât în cazuri de urgență – de la reanimare până la simplul transport – cât și servicii în sistem de abonament.

Vă stăm la dispoziție 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână. Ne străduim mereu să ne îmbunătățim activitatea și să excelam în servicii!

 

Număr de telefon Ambulanță Neuromed: 0256(970)